Familjen möter värdfamiljen.
Lördag. Första riktiga dagen tillsammans med min familj. På morgonen åkte vi till andra sidan Golden Gate Bridge. Därifrån tog vi massa kort och började sedan gå ner och gick över hela bron. En helt perfekt dag för att se Golden Gate Bridge! Ingen dimma alls, vilket det vanligtvis är. Det var så fin utsikt. Därifrån tog vi oss tillbaka till downtown. Gick till Cheesecake Factory. Jag, mamma och pappa tog cheesecake medan min bror tog en hamburgare. Den var gigantiskt och han var mätt på den länge! Vi smakade Dulce de Leche Caramel Cheesecake, White Chocolate Raspberry Truffle och Coffee & Cream Chocolate Supreme. Rekomenderar alla de cheesecaken som vi smakade! Efter det tog vi den berömda Cabel Cars ner till Fisherman's Wharf. Nu kan jag bocka av Cabel Car från min bucketlist. Gick till Pier 39 och såg lite sjölejon. Gick vidare till Pier 33 och hämtade ut mamma, pappa och min brors biljetter till Alcatraz som de går just nu i skrivande stund(måndag). De går den medan jag jobbar. Jag, Amelia och hennes kusin ska gå Alcatraz i oktober. 
 
Sen blev det kväll och vi tog oss tillbaka till lägenheten där jag bor för middag med min värdfamilj. Det var supertrevligt! Det var så kul att se min familj och min värdfamilj tillsammans. Barnen var så uppspelta och ville visa alla deras saker. Min familj hade också presenter till tjejerna. En handduk var med deras namn på, klistermärken, ett kinderägg var och en annan choklad. Plus att de till efterrätt fick kladdkakan som jag och Amy bakade. De var överallt samtidigt med så mycket socker på en kväll. Haha men de hade kul. Här var vår första heldag tillsammans slut.
 
 
#1 - Anonym

Så himla mysigt!!!

#2 - Anonym

Hej på er alla,du Emma och familj.Hoppas att ni får fantastiska ögonblick med spännande saker! Önskar dig,din mamma,pappa och Jimmie all lycka.Ha fortsatt bra med din värdfamilj,kramar Marie-Helen 💞🤗

Svar: Tack! Vi njuter som bara den! Upplever en massa rolig! Kram till dig! 💕
ariesbook.blogg.se